Friday, 22 June 2012

Nasi Goreng Sempoi.


Assalamualaikum.
Apa khabar semua,moga semuanya beroleh kesejahteraan di hari jumaat yang mulia ini.Sekejap aje dah tengahari...masa sekarang cepat aje berlalu.Bertambah lagi usia kita dan di sini sis nak ucapkan selamat hari lahir untuk teman blogger ni Fieda dan Hasue semoga dilimpahkan rezeki,diberi kesejahteraan yang berpanjangan dan di rahmati Allah dunia dan akhirat.Amin.
Jom la kita citer sikit pasal nasi goreng sempoi ni.Sarapan pagi tadi sebenarnya....makan pun sorang2.Hari ni hubby shift pagi 6.30am dah pergi kerja.Jarang sekali sarapan kat rumah katanya awal sangat,tak selera nak makan.Anak bongsu sebelum pergi sekolah biasanya makan roti bakar dengan air milo aje.Ibu yang tinggal sorang2 kat rumah cuma bersarapan seorang diri makan aje la nasi goreng sempoi ni.Walaupun tak berselera tapi bila ada ikan kering laju la sikit makan.
Tak payah la sis sertakan resepinya ye sebab bahan2nya pun mudah aje.Nasi ni sis masukkan isi ayam,carrot,kobis,dan sedikit cili padi .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

12 ulasan:

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Sodapnyaaa !

mokwo® said...

salam norzie..makan ape pun kalau dgn ikan kering, memang laju jerr...meh mokwo teman makan!!!:))

ogyep yummy mellow said...

sempoi pun sempoi lah... sure sedapppp..

zila norazila said...

WAHHH SEMPOIII TP SEDAPPP TUE:)

jemarisuri said...

sempoi tp tetap sedap kan..^^

Liza said...

yg simple tu la yg paling sedap....hihihihi

ainnoraini said...

Sempoi pun mesti sedapp kann..

Kakzakie said...

Perut dah lapar makan macam ni masa lepas goreng mesti sedap. Kakak kadang makan tengahari pun bawa bekal macam ni aje Norzie..

Saya Disini said...

nk

Wanieys said...

baru jer pg td mkn nasi grg telur mata hikhikhik

Rulita.park said...

wow enak nih kak :D hehe~ nasi biasa kan?cuma di dalam nya di kasih sayur tadi tu yang di atas,boleh di coba nih,btw telur mata sapi nya enak tuh xixixi :D

fieda said...

sempoi pun nmpk sedap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...